Ferran Martorell, Membre d'Honor de la Academia de la Publicidad

Josep Espín,

Ferran Martorell, Membre d'Honor de la Academia de la Publicidad


Dimarts 28 d’abril, a la Biblioteca de ABC de Madrid, la Academia de la Publicidad va nomenar Membre d'Honor a Ferran Martorell, que va impulsar i va liderar el projecte de creació del nostre Col·legi del que va ser el primer Degà.

La Academia de la Publicidad ha atorgat aquest reconeixement a sis professionals d'entre les 58 candidatures presentades. Els nous membres són: Ángel del Pino, César Vacchiano, José Luis Zamorano, Juan Antonio González Martín, Manuel Idiarte i Ferran Martorell.

Així mateix es va reconèixer amb un premi a la Asociación Española de Anunciantes, representada per Jaime Lobera, pels seus 50 anys d’existència.

També van assistir les guanyadores de l’últim Premio Academia Joven, "Tú y el gurú", Lucía Piñero Álvarez i Sara Trascasas Encinas, juntament amb els demés finalistes.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya vol manifestar la seva posició respecte a les convocatòries de concursos privats i públics. 

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Modificar cookies